Wednesday, October 27, 2010

utk awk~~

copied frm sum1 note on fb~~haha

...Awak ingat x petama kali kita jumpa...masa tue awk teman membe awk jumpa membe saya...masa 2 kita langsung x bertegur apalagi tengok antara 1 sama laen ..awak ngan hal awk n saya ngn hal saya...tapi awk nk tau saya curik3 tengok awk...saya shukew tengok mata awk n senyuman awk tapi saya wat x tau nanti membe saya prasan plak...malula saya..awk tau saya pikir apa masa tue..."sweetnya dia"..tapi masa tue saya juz suka tengok awk jaa...hehe...saya x terpikir p0n nk kenal ngan awk...yalaa..awkkan ada gf...saya x nakla sakitkan ati pompuan laen...saya p0n penah gak rasa sakit.....

Hujung minggu tue membe saya kuar sendiri ngn membe awk...saya kat umah jaa...pikirkan awk tapi saya kecewa bila membe saya mesej gtau nk teman awk jumpa sorang gurl nie tapi awk x jadik jumpakan..awk tau x..saya rasa nk ja menjerit masa tue tapi saya tak ada hak so saya diam jaa.....tiba2 saya dapat mesej dari membe saya yang awk nk kenal ngan saya...awk tau x masa 2 mcm nk tekeluar jantung saya...senyum x henti...tapi saya buat2 x kenal ngan awk...awk ingat x petang tue awk call saya...dengar suara awk...saya rasa nak jaa gtau suma org awk nak keluar ngan saya....masa tue awk nak tau saya sengaja x kenal awk n jual mahal...saja nak tengok gelagat awk....

Malam tue kita keluar n tue first date kita...awk tau x saya tak0t nek moto...saya x shukew naek moto tapi demi awk saya cuba jugak....saya masih ingat awak tarik tangan saya pel0k awk supaya x jat0h naek moto...saya rasa hepy sangat...first tue saya tak0t gak nk kuar ngn awk nt gf awk mara tapi saya juz nk kenal awk jaa n x beniat untuk rampaz awk...malam tue memang malam yang mengembirakan buat saya....tq awk.....skrg awk da putus ngan gf awk jadik saya boleh rapat ngan awk...

sedar x sedar pekenalan kita da lebih dari sebulan....saya hepy sangat...awk mc ingat kat saya...bila awk blk keja awk selalu mesej saya walau p0n sekejap...saya paham awk penat gp0n awk x shukew nk mesejkan...tapi awk nak tau...awk mesej sekejap p0n saya da hepy n hargai....awk saya selalu pikir n ingat ttg awk....saya nk selalu ada d cc awk...tapi saya x tau kalau awk jugak cam 2....kalau awk sedi saya nak sapu airmata awk...kalu awk hepy saya nk ter0z wat awk hepy...kalau awk sakit saya nak jga awk...kalau awk sihat..saya besyukur sangat...awk tau x..saya sayang awk sangat3....tapi saya x tau awk sayang saya x....saya selalu rindukan awk n pikirkan awk tapi saya x tau awk macammana...awk...saya nak sangat tau..kenapa awk x penah nk ckp awk sayang saya??...tapi saya x nak tanya....saya cuma nak awk tau saya selalu ada untuk awk....kalau 1 ari nanti awk tinggalkan saya...saya mampu tersenyum sebab da buat org yang saya sayang bahagia....

Terima kasih awk.....saya hargai setiap detik kita besama....mungkin saya bukan yang terbaik untuk awk tapi saya berharap sangat saya xkan meyakiti awk....maafkan saya kalau ati awk sakit ngan perangai saya....sayang saya ngn awk sama macam petama kali kita jumpa....:)

nthng 2 do wit anybdy k??jz org  yg karang ni mmg jiwang plus superb abes la!!hahaha..kinda jeles ko my time 4 bnda2 jiwang mmg xda sdh..xda msanya mw bjiwang2 cni,hehe...keja nnt lg la,haha...

No comments:

Post a Comment

Grab A Button

Lilypie Kids Birthday tickers