Monday, February 7, 2011

jet lag..

salam (^_^)v

"ni jak brg ko bw??"
2la first soalan mama waktu sampai airport KK ari 2..hoho..apa ndaknya,backpack jak n stu beg kecil mcm purse..haha..mmg darurat la orang bilang..n most of all sy xbw pingu..pestime kc tinggal pingu 4 a long period n long journey,huhu..

***********************************************************

iklan jak 2..adegan 2 berlaku dua hari lepas..makanya ni hari kedua di rumah..time now excatly 2.39AM here n 8.39PM there..

awal masih kan di sana??makanya saya belum lagi tidur,haha..sebab masih awal..ini kah yg dorang panggil fenomena "jet lag"??saya pun xsure r..xda lagi saya biat kajian pasal fenomena ni..n ini kali pertama mengalami..masa baru datang dulu??saya lupa,haha..sebab masa 2 keja saya disana menjelajah zagazig,haha..

td saya baru dapat mesej dr ym AQ..
assalamualaikum,maaf atas segala kesulitan yg berlaku ketika rusuhan melanda pelajar-pelajar aq di zagaziq..moga2 semua pelajar selamat sejahtera dan berada dlm rahmatnya..sehingga waktu ini,maklumat terbaru yg diperolehi berkaitan dgn kulian dan exam adalah KULIAH akan dijalankan pada 1.3.2011 dan EXAM akan dilansungkan pada 15.3.2011.. tpi mohon pelajar2 melakukan persedian awal sekirany sebarang kemungkinan pihak uni akan mempercepatkan waktu jika keadaan benar pulih dlm waktu terdekat..buat masa kata putus yg dicapai adalah KULIAH :1.3.2011 EXAM:15.3.2011 harap sgt pelajar  dpt pulang sblm waktu kuliah bermula dan bersedia sepenuhnya utk exam. wassalam
makanya??saya inda taw kenapa..saya tingu2 d fb sekejap..then saya call twins saya c attiqah d sana keningau..smbil cerita pasal flight kami ari 2,kmi cerita juga pasal ni..banyaknya kami bercerita,haha..macam lama xjumpa..sama mcm d zagazig sendiri,kadang2 kami begayut d telefon lama juga la..padahal satu U,haha..miss ya twins,balik zagazig nanti sama2 r??inshaAllah..

saya no comment ini status baru ni..klas start 1/3??bila2 jak la kamu maw,haha..tp honestly,saya suda rasa xcukup masa..sy banyak mw buat cuti emergency ni..n semua pun penting..

  1. balik kampung..mama tua n bapa tua tanya2 sda.."bila maw balik cini dik??"
  2. beli barang2..sneakers 4 sure,kaki sy cedera pringkat cikit lagi teruk sebab pakai sneakers arab..
  3. tolong kemas rumah...saya ada dua rumah,yang d kk n d ranau..dua2 perlu perhatian yang penuh,haha..
  4. keluar sama kawan2..yg ni xjuga penting kan??tp saya suda janji sama pakcik saya,mw p jalan2 sebab dia maw blanja beli baju baru,haha..bantuan kemanusiaan..
  5. STUDY..ni priority yang penting..bila2 saya buat smua d ats ni.saya mesti buat yg ni jgk..arachi??hehe
 ***********************************************************

tadi saya bgayut sama anty amit..okei,its been a loooong time since kami bcall sampai bjam2 g2..anty amit kadang2 susah mw tdur or tbangun malam2..so there i was as the "anak buah cemerlang",hehe..dulu selalu bbunyi hp malam2,hehe..tp sejak pegi egypt,xda suda..kan mahal 2 kalau g2??anty cakap dia ada jg try kol tp xdapat go trough,huhu..xpayah la anty..mmg ssh mw go trough 2 line etisalat,haha..anyway,glad dat she called..being a good listener 2 her again,hehe..n she bcame a gud listener 4 me also..

***********************************************************

mcm besa~~tadi banyak dalam pikiran..tapi suda menaip ni,ilang suda cikit2,haha..yang penting saya sangat rindu akan kawan2!!huhu..yang masih dsana 2,cepat2 la kamu pulang,saya sangat risau selagi kamu x pulang cni tw??tc r dsana..jaga makan minum kamu r??huhu..

p/s:
besok mama request saya nasi ayam..adei~~saya mw kuar pun susa..trauma ka??x..saya xbesa xda baju yg ngam mau kluar ruma sda,hoho..inshaAllah ma,besok ank mama ni masak nasi ayam ya??hehe..

~ lots of love, shasha ~

No comments:

Post a Comment

Grab A Button

Lilypie Kids Birthday tickers